Filme Calatorii
Travel & Film: Povești vizuale care inspiră călătorii și transformă spații, proprietăți și locuri în experiențe, aventuri și destinații
Prin concepte travel & film, precum si travel & imobiliare, de la peisaje spectaculoase la experiențe locale autentice, filmul are puterea de a trezi dorința de explorare și de a transforma destinații și proprietăți în experiențe și aventuri memorabile.
Filmul este instrumentul perfect pentru a capta esența și energia unui loc sau a unei proprietăți și a o împărtăși cu lumea. Fie că ești o agenție de turism și travel, un dezvoltator sau agent imobiliar, un hotel, firmă de mașini sau transport, sau chiar un club sau restaurant, filmul poate fi un instrument puternic de video marketing pentru a-ți captiva publicul și a-ți impulsiona afacerea.
Studiu de caz Travel & Film: „Locationista” – Când filmul vinde mai mult decât o proprietate
Un exemplu elocvent al puterii filmului în industria imobiliară este „Locationista”, o dramă-comedie care a reușit să vândă o proprietate ce stătea de mult timp pe piață. Printr-o abordare cinematografică inedită, am reușit să scoatem în evidență farmecul și potențialul proprietății, transformând-o într-un personaj principal al poveștii. Rezultatul? Un succes, atât pentru proprietar, cât și pentru noi.
Integrarea brandurilor în producția filmului
Tot în acest film am putut-o integra organic ca personaj în film pe Bianca Codroiu de la BCS Imobiliare, un agent imobiliar cunoscut din București, blurând granițele dintre film și realitate, întrucât Bianca e un personaj real care în mod real se ocupa de vânzarea acestei proprietăți.
Tot la acest capitol intră și sponsorul principal al filmului, firma de logistică Route 66 Spedition aflată în Top 3 afaceri din Constanța, care a finanțat mașina protagonistei, un Chevrolet Silverado pe care am pus logo-ul Route 66, acesta integrându-se organic în film.
Alte tipuri de afaceri care s-au putut integra natural au fost Lara Sweets (care ne-a dat un munte de prăjituri pentru antagonista în depresie), Hotel Unique (unde am filmat o parte din documentarul producției de film), Studiourile Castel Film (unde am filmat secvențele cu Vika, producătoarea de film din film), iar câțiva ani mai târziu, când am scos o versiune re-editată a filmului, și agenția de turism Avanti Holiday (o „apariție” necapitalizată încă)
Importanța structurii într-un film concept pilot menit să arate potențialul
Deși filmul urmează o structură modulară sau mozaic, putând fi scoase sau mutate părți din el astfel încât să rămână în picioare (vezi cele două versiuni pentru comparație), și forțează multe granițe, uneori reușind, alteori nu, este un pilot experiment care și-a dovedit concret și cuantificabil potențialul, deschizând în același timp și o paleta generoasă de posibilități de dezvoltare.
În martie 2021, la fel ca și filmul concept pentru domeniul juridic „Articolul 22„, drama-comedia „Locationista” a fost selecție oficială la Ediția a 15-a IPIFF – Festivalul INDIE al Producătorilor Independenți de Film din România organizat de UPFAR ARGOA – Uniunea Producătorilor de Film şi Audiovizual din România – Asociaţia Română de Gestiune a Operelor din Audiovizual la categoria „Cel mai bun producător pentru un scurtmetraj”.
Ceea ce pentru un film de debut realizat in plina pandemie nu e rău, acest gen de evenimente specifice industriei filmului și publicității lărgind mult publicul țintă al unui film concept, vizibilitatea și descoperbilitatea acestuia la nivel național și internațional.
Documentarul producției: un alt film concept de comunicare și expunere pentru un brand, doar că în alt format
Filmul că filmul este o ficțiune și poveștile personajelor pot varia și se pod modula dintr-o diversitate de unghiuri și perspective în funcție de cum se dorește centrat și direcționat, dar ceea ce piperează mult această abordare este filmul din culise (making-of), împreună construind o poveste mult mai complexă și oferind spectatorului o experiență completă.
Pentru că era pandemie, pentru că era primul meu film și pentru că nu știam atunci dacă voi mai face și al doilea film sau când, am investit și într-o echipă de producție paralelă pentru realizarea documentării producției filmului. M-am gândit că îmi va folosi în strategia de video marketing și nu m-am înșelat.
Making-of-ul a fost pilonul de rezistență și o bogată sursă de materiale video care au ajutat și ajută în continuare vizibilitatea filmului. Firește, a fost gândit după un concept, la rândul său, cu obiective clare, scoțând în evidență și alte fațete ale locațiilor, actorilor, poveștii și echipei de producție, imposibil de arătat doar prin film, scopul său principal fiind să completeze povestea din film. Astfel, ca format l-am dus la granița dintre documentar și reality-show.
Ești gata să transformi destinațiile în povești și să cucerești inimile pasionaților de călătorii și aventuri? Să-ți prezinți proprietățile într-un mod captivant și să atragi clienții potriviți, pregătiți să cumpere acum? Contactează-mă și hai să explorăm împreună cum putem da aripi afacerii tale și să-ți transformăm poveștile într-un succes de box office! 🙂
680 de vizite
Mica Publicitate din Pan D'ora
Vremea în Pan D'ora este imprevizibilă. Ca o inimă îndrăgostită. Sau ca o minte prea curioasa. Anunțurile din Mica Publicitate nu sunt ce par a fi. Viața se confundă cu percepția, iar căutarea adevărului și a prietenilor este o aventură fără sfârșit. Trimite și tu un anunț!