De la tribunal la marele ecran: impactul unui film de scurtmetraj în vizibilitatea unui brand.
Cum un film de scurtmetraj poate aduce un suflu nou în marketingul juridic.
Într-o lume saturată de informații, o poveste spusă printr-un film de scurtmetraj se remarcă ca un instrument puternic de conectare cu publicul. Profesioniștii din domeniul juridic, judecători, avocați, procurori, adesea percepuți ca formali și distanți, pot folosi arta povestirii prin film pentru a-și umaniza marca și pentru a construi încredere cu potențialii clienți și colegi.
Filmul „Articolul 22”: Un moment din viața unui judecător, viziunea unui regizor într-un scurtmetraj
Pătrunde în realizarea filmului „Articolului 22”, un concept de scurtmetraj care prezintă valorile și pasiunea pentru justiție ale unei femei judecător, interpretată excepțional de actrița Marcela Motoc. Descoperă cum acest film transcende o biografie tradițională, oferind o privire asupra personalității judecătorului, a filozofiei juridice și a spiritului legii.
Despre „Articolul 22”. Un scurtmetraj pentru avocați, judecători și procurori.
Filmul a fost special realizat pentru concursul de scurtmetraje „Ziua Internațională Anticorupție” organizat de Direcția Generală Anticorupție, ulterior selecție oficială la Ediția a 15-a IPIFF – Festivalul INDIE al Producătorilor Independenți de Film din România organizat de UPFAR ARGOA – Uniunea Producătorilor de Film şi Audiovizual din România – Asociaţia Română de Gestiune a Operelor din Audiovizual la categoria „Cel mai bun producător pentru un scurtmetraj”.
Dar dacă privim acest scurtmetraj prin lentila unui film concept, putem observa că în locul judecătoarei, dacă am remodela povestea, ar poate fi la fel de bine un avocat sau un procuror. Sau chiar toți sau mai mulți (ceea ce înseamnă o „co-producție” și colaborare între mai multe branduri pentru un scop comun, ceea ce înseamnă eforturi și costuri substanțial mai mici pentru fiecare). Dezvoltând arcul poveștii și integrând mai multe personaje și cazuri, putem obține o serie web, un format foarte atractiv pentru mediul online.
Filmul de scurtmetraj: Storytelling pentru un brand juridic de succes într-o lume guvernata de video marketing.
În era digitală, în care intervalele de atenție sunt trecătoare și concurența este acerbă, metodele tradiționale de marketing sunt adesea insuficiente. Profesioniștii din domeniul juridic care doresc să se diferențieze și să se conecteze cu potențiali clienți trebuie să adopte strategii inovatoare care rezonează cu publicul modern. Aici intră în scenă filmul concept de scurtmetraj, oferind o modalitate convingătoare și eficientă de a crește eforturile de marketing ale practicii juridice pentru profesioniști precum avocați, procurori, judecători.
Cum îți îmbunătățește filmul concept strategia de marketing juridic:
- Povestire captivantă: un concept de film bine conceput transcende abordarea seacă, informațională a marketingului tradițional. Spune o poveste care rezonează cu spectatorii la nivel emoțional, făcând un brand mai identificabil și mai memorabil.
- Prezentarea expertizei și a valorilor: prin film, îți poți prezenta expertiza, abordarea și valorile unice în acțiune. Acest lucru îi ajută pe potențialii clienți să înțeleagă ce te diferențiază de alți avocați sau firme de avocatură, iar dacă lucrezi în interiorul sistemului, de alți specialiști judecători, procurori, juriști pentru a educa, motiva și inspira publicul.
- Construirea încrederii și credibilității: Un film concept îți permite să îți umanizezi marca profesională, punând o față și o personalitate în spatele practicii tale juridice. Acest lucru construiește încredere și credibilitate în rândul spectatorilor, care au șanse mai mari să aleagă un avocat pe care simt că îl cunosc și cu care se pot relaționa.
- Extinde-ți acoperirea: un film poate fi partajat cu ușurință pe diverse platforme, inclusiv pe website-ul tău, rețelele sociale, directoare juridice și chiar festivaluri naționale și internaționale de film. Acest lucru îți extinde acoperirea și îți expune brandul unui public mai larg și mai relevant.
- Generarea de clienți potențiali și recomandări: un film convingător poate stârni interesul clienților potențiali, determinându-i să te contacteze pentru consultanță. În plus, clienții mulțumiți au mai multe șanse să îndrume și alți prieteni, colaboratori, colegi, angajați sau membri ai familiei către tine după ce ți-au văzut filmul, deoarece le întărește decizia de a lucra cu tine.
- Îmbunătățirea prezenței tale online: motoarele de căutare favorizează conținutul video, astfel încât încorporarea conceptului de film în site-ul tău poate îmbunătăți optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) și poate genera mai mult trafic organic către website și mai multe contacte relevante în rețelele sociale, esențiale în ecuația vizibilității organice.
- Rămâi în fruntea concurenței: prin adoptarea filmului, te poziționezi ca un profesionist juridic inovator și cu o gândire deschisă, deosebindu-te de concurenții care se bazează pe tactici de marketing învechite.
Ești gata să-ți spui poveștile și să-ți prezinți cazurile prin filme de scurtmetraj?
Ești judecător, avocat sau procuror și îți dorești să te conectezi cu publicul tău într-un mod autentic și memorabil? Descoperă puterea filmelor concept de scurtmetraj! Aceste producții cinematografice scurte și creative îți permit să ieși din sala de judecată și să devii protagonistul sau vocea propriei povești.
Mă poți contacta oricând pentru a discuta cum putem crea împreună un film sau o serie de filme care să te pună în valoare!
… și un minut de distracție din culisele scurtmetrajului „Articolul 22”
Textele juridice sunt grele și nu foarte simplu de umanizat și tradus pe înțelesul publicului general. Însă crearea unui film este un proces distractiv și poate genera momente memorabile care pot fi capitalizate mai departe pentru promovarea filmului și atragerea publicului.
You may also like
680 de vizite
Mica Publicitate din Pan D'ora
Vremea în Pan D'ora este imprevizibilă. Ca o inimă îndrăgostită. Sau ca o minte prea curioasa. Anunțurile din Mica Publicitate nu sunt ce par a fi. Viața se confundă cu percepția, iar căutarea adevărului și a prietenilor este o aventură fără sfârșit. Trimite și tu un anunț!
Lasă un răspuns