Filme de Marcă
Când visăm la Hollywood, dar avem buget de Buftea ca să producem filme de marcă pentru afacerea noastră
Știu că visezi la filme de marcă cinematice care să-ți facă publicul să râdă, să plângă și să-și golească portofelele. Dar știu și că, dacă îți desfășori existența în vestul sălbatic al pieței private unde ONG-urile și micile afaceri nu mai știu ce acrobații să facă pentru a mai supraviețui o zi, bugetul tău nu e chiar la nivelul lui Spielberg, Scorsese sau Tarantino.
Nu-ți face griji! Eu însămi am scris un capitol din această aventură și pot, alături de echipe talentate, transforma cu naturalețe idei mărețe în filme de marcă memorabile, chiar și cu resurse limitate. Îți voi arăta cum să spui povestea afacerii tale într-un mod autentic și captivant, fără să-ți vinzi casa pentru a plăti actorii și echipamentele.
De la scenarii istețe la filmări creative și editare inspirată, gândite să poată fi citite cât mai ușor de motoarele de căutare, te voi ghida prin întregul proces de producție, asigurându-mă că filmele tale de marcă nu sunt doar bune și aliniate cu misiunea, obiectivele și cultura ta organizațională, ci și emoționante, dacă nu chiar geniale. Și cine știe, poate chiar ajungem să fim nominalizați la Cannes Lions … sau măcar la Gopo!
Nu trebuie să fii o corporație pentru ca filmele tale de marcă să impresioneze. Am demonstrat asta cu filmul „Eroii din Umbră”, realizat pentru televiziune si internet, care a avut premiera în Senatul României, un loc cu totul neconvențional pentru un astfel de eveniment. Acest film, realizat pentru Fundația Crucea Alb Galbenă, spune povestea emoționantă a îngrijitorilor la domiciliu și a bătrânilor singuri pe care îi sprijină. Am reușit să creăm un film puternic și convingător, chiar și cu un buget limitat, pentru că am pus accentul pe autenticitate, creativitate și emoție.
O altă demonstrație este prin „Articolul 22”, un film concept (aplicabil unei varietăți de personaje și scopuri), dedicat domeniului dificil juridic și al justiției, respectiv judecătorilor, avocaților, procurorilor.
Asa că, hai să povestim!
Înainte, însă, află ce spun oamenii care au lucrat cu mine de-alungul timpului.
680 de vizite
Mica Publicitate din Pan D'ora
Vremea în Pan D'ora este imprevizibilă. Ca o inimă îndrăgostită. Sau ca o minte prea curioasa. Anunțurile din Mica Publicitate nu sunt ce par a fi. Viața se confundă cu percepția, iar căutarea adevărului și a prietenilor este o aventură fără sfârșit. Trimite și tu un anunț!
Lasă un răspuns